اگر مي‌خواهيد شاد باشيد، اين ۱۰ عادت را ترك كنيد

۸۲ بازديد

_ اضافه كاري نكنيد اضافه كاري به تندرستي‌تان آسيب مي‌زند چون باعث ابتلا به افسردگي و اضطراب مي‌شود.
_ اينقدر با خودتان حرف نزنيدتخمين زده شده كه ما هر دقيقه تقريبا ۳۰۰ تا ۱۰۰۰ كلمه با خودمان حرف مي‌زنيم! و اين خودش بهترين نشانه است كه ثابت مي‌كند مخرب‌ترين نيروي جهان براي ما، خودمان هستيم.  جملات مثبت را پيش خود تكرار كنيد. با خودتان با اشتياق حرف بزنيد و بهترين دوست خودتان باشيد.
_ اينقدر سعي نكنيد همه چيز را كنترل كنيد شايد قبولش سخت باشد. اما بايد هر كس و هر چيزي را همانطوري كه در همين لحظه هست بپذيريد
_دست از سرزنش ديگران برداريدسرزنش و نكوهش ديگران، كمكي به شما نمي‌كند، در عوض سعي كنيد اين انرژي را براي پيدا كردن نقطه‌ي ضعف، برطرف كردن آن و يافتن يك راه حل مناسب بگذاريد.  _ از آدم‌هاي بدبين و منفي‌باف دوري كنيدبدبيني درست مانند سرماخوردگي، واگير دارد.
 _ترس از دست دادن را كنار بگذاريدريچارد برانسون، كارآفرين مولتي ميلياردر انگليسي مي‌گويد: «فرصت‌ها مانند اتوبوس‌ها هستند؛ هميشه يكي ديگر در راه است!». پس با احساس ترس، خودتان را محدود و غمگين و گناهكار نكنيد.
_ اينقدر سعي نكنيد روي ديگران تاثير بگذاريد
_ باور كنيد هيچكس به شما بدهكار نيستزندگي با اين نگرش، قدرتي شگفت‌ انگيز و باورنكردني به شما مي‌دهد كه به راحتي مي توانيد توقع داشتن از ديگران و طلبكار بودن از آنها به خاطر شادي دل خودتان كنار بگذاريد.
_ اينقدر سعي نكنيد كامل باشيداگر سعي كنيد كامل باشيد، نمي‌توانيد روابط بلند مدت با ديگران برقرار كنيد. شك و ترديد داشتن به خود و يا به عبارتي مطمئن نبودن نسبت به توانايي‌هاي خود، احساس بي‌ارزش بودن را به فرد القا مي‌كند. همين كه خوب باشيد كافيست
_ دست از زياده خواهي برداريدبعضي از افراد ظاهرا به هيچ اندازه‌اي قانع نيستند و رويكردشان نسبت به هر چيزي در زندگي، زياده خواهيست. اين جور افراد معمولا با حسادت ورزي دست و پنجه نرم مي‌كنند و قدرت بخشش ندارند و از موفقيت ديگران، ناراحت مي‌شوند، طبيعتا حسود بودن و فداكار نبودن براي شاد نبودن واقعا كافيست.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.